‘אור חיה’ חנכו בנין חדש לע”נ מוישי גולן ע”ה

בכ”ח אייר נולד התמים משה (מוישי) גולן. היום ממש, בדיוק מפליא, חנכו בניין חדש לכבודו שייקרא “בית משה”.

התמים מוישי גולן זכרונו לברכה היה ילד מקסים, נדיב לב, אוהב וחסיד מקושר לרבי אשר נקשר גורלו  ונקטף בדמי ימיו בדרך למבצועים בבסיסי צה”ל בערבה  בימי חנוכה של שנת תשס”ז. יחד איתו נקטפו עוד שני תמימים: יונתן ביטון ולוי הנדל יהי זכרם ברוך .

גב’ דניאלה גולן, המייסדת של המרכז העולמי לאישה היהודיה בירושלים הקרוי “אור חיה”, העמידה היום עמוד תווך נוסף של אור החסידות בעולם, וחנכה את הבניין החדש, אשר ישמש בעתיד כפנימייה ליותר מ300 בנות מכל רחבי העולם, בחורות צעירות הבאות ללמוד חסידות, להיבנות בדרכי היהדות ובדרך להגשמתן בבניית בית יהודי בישראל.

אף על פי שזו לא הפתיחה רישמית של הבניין היה חשוב לדניאלה גולן לחנוך את הבניין הזה דווקא היום, ביום הולדת של בנה מוישי, וזאת על מנת לסמן דרך בחיים שאומרת שלמרות הכול, את החיים ואת האור ואת השליחות של הרבי חייבים להמשיך!

בד בבד עם ההתוועדות שנערכה במקום שהדגישה נקודה אחת שהשליחות צריכה להיעשות דווקא מתוך שמחה אמיתית גלוייה ונוכחת. בהתוועדות עצמה נשאו דברים: הרב דוד גולן, אביו של מוישי, הרב יהודה גולן מנכ”ל אור חיה, הרב רון קולטון וגברת דניאלה גולן.

כמו כן השתתפו בנות המדרשה לישראליות וגם בנות מהמדרשות לדוברי רוסית, אנגלית, צרפתית וספרדית הפועלות מדי יום. כיום באור חיה לומדות למעלה  מ150 בחורות מגילאי 18- 28, לא כולל הסמינר החסידי החדש והמרכז שיעורי קודש והשתלמויות לנשים ולמורות.

את המפעל הענק הזה, חיזק היום  עוד מנוע, מנוע של אור שבעזרת השם יניע את הגאולה האמיתית והשלימה לתוך מציאות חיינו.

בין קורות הבנייה לפחי הצבע הבניין נחנך למרות  שעדיין לא שופץ ועוצב לפי תוכניותיו העתידיות, ויותר מזה  אינו בנוי סופית. בניין זה עתיד להיות בן 4 קומות על מנת שיכיל את כמות התלמידות. אך למרות זאת בתזמון שמיימי הבניין הזה  נחנך היום ולו לרגע שיגידו בו שורת תניא או ישמיעו ניגון בהתוועדות חסידית, כי גם את  ירושלים התחילו לבנות באבן אחת!

כל מי שרוצה להשתתף אפילו באבן אחת ולהיות חלק ממעגל הפעילות העולמי של אור חיה יכול לפנות אלינו.

צילום: עדן אור, דיווח: אודליה ש

 

מוישי גולן

כתבי תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם ולא תועבר לצד ג׳.