הרב זילברשטיין יהיה הנואם המרכזי בימי העיון של ‘אור חיה’

התמונה באדיבות אתר חבד אינפו

בסימן ‘מחשבה דיבור ומעשה’ יפתחו ימי העיון של ‘אור חיה’ המרכז העולמי לאשה היהודיה  לקראת שלושת ימי העיון המסורתיים של הארגון שיתקיימו גם השנה בתשעת הימים. ימי העיון המסורתיים מתקיימים מידי שנה וכוללים שלושה ימים עמוסים של הרצאות במגוון נושאים ובהם משתתפות למעלה מ-3,000 נשים מכל רחבי הארץ.

מהנהלת המרכז העולמי נמסר שאורח הכבוד של התוכנית השנה יהיה הרב יואל זושא זילברשטיין מנהל בית חב”ד שאבנאל שבמונטריאול  שמגיע בפעם הראשונה לישראל לסבב הרצאות מרתק לנשים ובנות. הרב זילברשטיין מבקוש וידוע כעורך הירחון האמריקני ‘אור גבוה’ ומנהל האתר תורת הגאולה המלקטת שיחות של הרבי ורבותינו נשיאנו בעניין ביאת המשיח.

הגב’ דניאלה גולן יו”ר המרכז העולמי: “אני רואה את נשות ישראל עולות כמדי שנה לירושלים ל’יום ישיבה’ מרתק, ומתיישבות ללמוד תורה וחסידות זה להתרגש כל שנה מחדש” עוד מסבירה גולן על הנושא השנה של ימי העיון, “שלושת קווי היסוד של לבושי הנפש על פי תורת החסידות ‘מחשבה דיבור ומעשה’ זה נושא שבהחלט אני גאה להיות שותפה לו שנעסוק בו בימי העיון. זה הקו שמנחה אותנו הרבי בכל שעה” מסבירה גולן

מלבד ההרצאה המרכזית של הרב זילברשטיין, צפויים להשתתף מבחר המרצים  מרחבי הארץ. בימים הקרובים תיחשף התוכניה המלאה של ימי העיון.  ממרכז הרישום נמסר כי החלה ההרשמה לתוכנית וגם השנה  תהיה אפשרות להשתתף בשלושת ימי תוכנית מלאים, הכוללים פנסיון מלא, וכן מסלול נוסף שיכלול השתתפות בתוכנית וארוחות בלבד, או לחילופין השתתפות בתוכנית ההרצאות בלבד (שיתקיימו מדי יום החל משעות הבוקר עד שעות אחר-הצהריים).

כתבי תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם ולא תועבר לצד ג׳.