שנת הלימודים נפתחה בסמינר חיה מושקא

בנות חב”ד מרחבי הארץ הגיעו בסוף השבוע (רביעי) למרכז ‘סמינר חיה מושקא’ לאירוע מיוחד שנערך לכבוד פתיחת שנת הלימודים הבעל”ט.

את פניהן של הבנות קיבלו הצוות החינוכי של הסמינר החסידי במפגש מרתק ומיוחד שנערך באולם המרכזי של הסמינר בו התקבצו הצוות החינוכי והבנות.

בפתיחה נשא דברים הרב נפתלי הכהן רוט העומד בראש הסמינר שקיבל את פניהן של הבנות בברכת “ברוכות הבאות”. הרב רוט תיבל את דבריו בקטעים מיוחדים על חשיבות הלימודים בסמינר חסידי כיאה לבת חסידית ואת הנחת רוח שעושות הבנות לרבי שזכו להיבחר ללמוד במסגרת המתאימה לבנות ליובאוויטש.

בהמשך דיברה מנהלת הסמינר הגב’ תהילה מרזל וקבלה את הבנות בלבביות מיוחדת, ולאחר מכן, פנו הבנות לחדר האוכל להתוועדות חסידית עם הרב זיו קצבי, מרצה מפורסם ומשלוחי הרבי לרמת השרון.

ביום חמישי, נערך מפגש מרתק וחוויתי חסידי לבנות הסמינר עם הסופרת הגב’ מירי שניאורסון. המפגש נערך באווירה חווייתית עם ארוחה כיד המלך.

‘סמינר חיה מושקא’ נמצא בלב ליבה של ירושלים ומתקבלות בו תלמידות מצויינות מבתי הספר העל יסודיים של חב”ד בארץ הקודש, זאת על ידי ועדה רוחנית מוקפדת שבראשה עומד הרב נפתלי רוט.

בראש הסמינר עומד הרב נפתלי רוט לצד המנהלת החינוכית הגב’ תהילה מרזל. הרבנים בסמינר: הרב אלון סמולר, הרב יוסף יצחק נוימן, הרב יהושע אפל, הרב מנחם הלפרין, הרב שולם דובער הלפרין.

צילום: שירה הרשקופ

כתבי תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם ולא תועבר לצד ג׳.