ירושלים של זהב | שבת אור חיה מתקרבת – היכנסו לכל הפרטים!

הרבה זמן אני שומרת לעצמי את החדשות המרגשות … וכעת הכל מוכן, והגיע הזמן לספר לכן !
אז כן, אנחנו מתכננות שבת ירושלמית מבית אור חיה, ברמה הכי גבוהה שיש ועם האווירה שרק לעיר הקודש יש להציע!

אתחיל עם כל הפרטים על המקום שבו נתארח –
השבת תהיה במלון חדש ויפה, שנקרא “מלון דירות בוטיק” ברחוב הנביאים פינת דבורה הנביאה, ליד שער יפו . מרחק נגיעה מהכותל – כדי לחסוך לכן הליכה ועליות בתוך העיר, לכל מי שמעוניינת לבקר בשריד בית מקדשנו.

בכל דירה יש סלון ושלושה חדרי שינה, ישנם גם דירות עם שני חדרים המתאימים לקבוצות קטנות יותר. חשוב לי לציין גם שבכל דירה יש מטבח לשימושכן, וכמובן מרפסת המשקיפה אל הנוף הירושלמי הקסום.

וכעת נרחיב על התוכנית העשירה …
כתוב בדברי האריז”ל שהאבות הקדושים מגיעים לקבלת שבת בכותל המערבי. קבלת שבת בכותל זה אירוע כל כך מיוחד, המון אדם מתכנס בכותל – מי שחווה זאת יבין על מה מדובר! אנו נלך יחד כקבוצה אל הכותל ונתפלל שם את התפילה. בזמן זה יתקיים גם שיעור חסידות בבית המלון, למי שלא תוכל להגיע עד הכותל .
סעודות השבת יהיו בעז”ה בהכשר מהודר של הרב לנדא ושחיטת ליובאוויטש – אז אתן יכולות להיות רגועות שהכל יהיה בהשגחה מצוינת שמתאימה גם לשנת השמיטה. אנחנו נסעד יחד בבית המלון, ולאחר מכן תתקיים התוועדות חסידית עם הגב’ פרלה סגל.
והערב עוד לא יסתיים כאן – אנחנו נצא לסיור טישים ייחודי במאה שערים, נחזה במראות ונשמע קולות שיש רק כאן. התכוננו לחוויה בלתי שגרתית!

בבוקר השבת תוגש לכן טעימת בוקר, ולתפילות השבת אתן תבחרו את האופציה המועדפת עליכן – קבוצה אחת תצא מבית המלון לבית הכנסת המפורסם “נחלת שבעה” שנמצא במרכז העיר, וקבוצה נוספת תצא לבית הכנסת המפואר של מאה שערים – שנמצא במרחק הליכה של שלוש דקות בסך הכל. באחד מבתי הכנסת האלו נתפלל, לאחר מכן נחזור לבית המלון לסעודת שבת חגיגית עם דבר תורה.
גם את שבת בצהריים ננצל על הצד הטוב ביותר – נשתתף בהתוועדות ולאחר מכן סדר ניגונים מרגש בשעת “רעווא דרעווין”, מתוך תחושת אחדות וקירוב לבבות.
גם מוצאי שבת לא יישאר ריק, לאחר ההבדלה תיערך סדנה מאת הגב’ שרה ג’ייקובס – שתעזור לנו לענות על השאלה, איך מחברים את הגוף והנפש? שרה מסטודיו J, תנחה אותנו יחד בסדנה של תנועה ושיר שתחתום את השבת בטעם של עוד. וזו גם הזדמנות מצויינת למי שמרגישה בנוח להשתתף בקבוצה קטנה יותר.

מצפה לראותכן !

דניאלה גולן
אור חיה, ירושלים

 

 

תמונות של בית המלון שבו נתארח: 

 

 

כתבי תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם ולא תועבר לצד ג׳.