הרבי: “למה ה’ עשה כך?!”

בקשר עם פטירת השליחה מרת חנה סגל ע”ה מראשון לציון, בהותירה אחריה תשעה יתומים רכים, אנו מפרסמות דברים מרגשים שנשא הרבי בקשר עם סיום ה”שבעה” לגב’ פעשא־לאה לאפיין הי”ד שנרצחה באופן טרגי על קידוש־ה’ בשכונת קראון הייטס:

כל מה שמתרחש בעולם הזה הוא על־ידי תוכניות של הקב”ה; על־אחת כמה וכמה כאשר חיים יהודיים נלקחים בקידוש־שמו של הקב”ה ברבים, אבל זה לא הופך את הכאב לקל יותר לנשיאה…

ה”בית יוסף” (רבי יוסף קארו) היה במעלה ומדרגה גבוהה כל־כך עד שהייתה לו זכות ראויה למסור את חייו על קידוש־ה’. אך בהמשך, ניטלה ממנו הזכות למסור את חייו על קידוש־ה’ – אין זה אומר שבגלל שנטלה ממנו הזכות למסור את חייו שלא היה בידו מה לעשות – אלא אודת לכך שהוא נשאר בחיים הוא חיבר את ה”שולחן ערוך” וה”בית יוסף”. מוכח, שמסירת החיים על קידוש־שמו של הקב”ה, היא יותר חשובה מלהיות אחד מראשי פוסקי ההלכה היהודית בכל הדורות(!).

בנוגע לנחת־רוח שיש להקב”ה מהמסירות־נפש שיש ליהודים, הרי מספיק שהיהודים נמצאים בגלות מעל 1900 שנה! – יהי־רצון שהקב”ה יחסוך מאתנו קרבנות נוספים, וישלח לנו באופן מיידי את המשיח ואז תהיה תחיית המתים והיא וילדיה הקטנים יתאחדו שוב בשמחה.

כתבי תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם ולא תועבר לצד ג׳.