מאחורי הקלעים עם הבימאית טלי אברהמי

הכתבה באדיבות מגזין “משפחה חסידית” מוסף הנשים של עיתון כפר חב”ד


חיה כהן

את טלי אברהמי, נדמה, אין צורך להציג לקוראות ‘משפחה חסידית’. מי מכן (הישראליות שבינינו) לא השתתפה אי פעם בהופעה או צפתה בסרט שהפיקה הבימאית והמפיקה המוכרת? באווירת חודש אדר ובעקבות הצגה חדשה שהעלתה בתקופה האחרונה, ביקשנו לשמוע ממנה על עבודתה, מאחורי הקלעים ולפניהם.

איך ומתי התחלת לעסוק בסרטים לנשים ובהופעות בכלל?

“זה היה בכ”ב בשבט תשס”ו. המופע ‘הכוח שבך’ הועלה באולמות, בהשתתפות של כעשרים נשים… רגע לפני שהרמתי ידיים, הגיע המופע לבני ברק בחול המועד. הידיעה על טיב המופע עשתה לה כנפיים, ומשם הכול היסטוריה”.

אילו תגובות קיבלת בעקבות ‘הכוח שבך’?

“בעקבות המופע הזה החל הקהל להכיר אותנו. אפשר לומר שהקהל גם נחשף בפעם הראשונה לתכנים חב”דיים שהוגשו על הבמה באופן חווייתי ומהנה. המסרים הוטמעו, כך שהצופות התפעלו מאוד מהרעיונות וכל הזמן שאלו מי כתב את זה, ואנחנו שמחנו לומר שזה מבוסס על שיחת קודש של הרבי…

“ברוך השם הצלחנו לגרום שהמסרים העמוקים ירדו מ’אורות גבוהים’ לכלים פשוטים של המציאות היום-יומית, של סיטואציות הקרובות לעולמן של האישה והבת. הסרט הראשון שלי היה הסרט ‘שרה’. הסרט עסק בסיפור ההברחה–ההצלה שבוצעה ברוסיה בידי כמה חסידים, ובהם האישה החזקה והמיוחדת מרת שרה קצנלבוגן הי”ד. זוהי אישה שדמותה מעניקה לי השראה עצומה ודוגמה לעוצמה, לנחישות ולמסירות נפש של אישה שעשתה הכול כדי למלא את המשימה שהוטלה עליה, בלי לפחד ובלי להביט לאחור.

“הסרט תיאר תקופה חשובה בתולדות חסידות חב”ד. הוא הוגש לקהל בצורה מרתקת וחשף את הסוד של החסידות שלנו: מסירות נפש, אהבת ישראל וביטול לרבי. בסייעתא דשמיא, הסרט גרף הצלחה עצומה, וההצלחה העיקרית היא שהוא הגיע לקהלים רבים ומגוונים שהדרך להגיע אליהם באופן אחר, קשה עד בלתי אפשרית.

“דמותה של מרת שרה קצנלבוגן נחרתה בקרב אלפי נשים ובנות, שיצאו לאחר הצפייה בסרט עם האמירה החזקה: ‘גם אני רוצה להיות שרה’… הקהל היה מופתע מאוד מהסרט, מהתוכן, מההפקה. זה היה בעצם הסרט ההיסטורי הראשון שהפקנו, וזה היה בהחלט חידוש”.

סוד ההצלחה

מהו סוד ההצלחה?

“סייעתא דשמיא! זה מעל הכול. לחשוב על הרעיונות הנכונים ועל האנשים הנכונים, בזמן הנכון ובמקום הנכון – זה לא מובן מאליו. אני מרגישה את אהבת ה’ אליי באופן מיוחד…

“החֶברה שלי, ‘הרוח החיה’, נושאת את שמה של הרבנית חיה מושקא, ובכל פעם שאני זקוקה לעזרה, בכל שלב, עולה בי התשובה שנתן הרבי באחת הפעמים: ‘גם הרבנית יכולה לברך’. אני פונה לרבנית ומבקשת את ברכתה. אני מבקשת שתעזור לי ותברך אותי. אני מתפללת תמיד שאזכה לקדש שם שמים ושם חב”ד ליובאוויטש ברבים ושלא תצא חלילה שום תקלה תחת ידי”.

במופעים את משלבת הומור רב. האם הסטיגמה לפיה נשים מתחברות יותר להומור נכונה? אם כן, מדוע, לדעתך?

“נשים מתחברות לכל רעיון שיש בו מסר שקרוב אליהן ושהן מזדהות אתו. הן נהנות מאוד מהומור, הן נהנות מדרמה. הקהל אצלי מגוון ומשתנה מאוד. בהופעה חיה ובעיקר בהומור יש חוויה אחרת, משחררת, שמזרימה המון אנרגיות ושמחה. נשים שואבות ממנה כוח, והן זקוקות לזה”.

איך בוחרים שחקניות–תפאורה–מיקום צילום? שתפי אותנו במה שמאחורי הקלעים.

“מעדיפה שזה יישאר מאחורי הקלעים”…

מה הערך המוסף שלך כחב”דניקית בתחום הזה?

“ברוך השם שיש לי הזכות להשתייך לחב”ד. החשיבה החסידית באה לידי ביטוי בעיקר בתכנים, ברעיונות, בשיחות של הרבי שחדרו עמוק ללב הקהל.

“כל הפקה נפתחת בשאלה האישית שלי: מה המסר שלי כחב”דניקית שאני מביאה לקהל? מה הרבי מצפה ממני? האם יש לו נחת מהתוצאה? בלי זה אני לא זזה ולא מתחילה!

“המוזיקה, התלבושות וכן ההפקה נובעות מראייה רחבה. הרבי תמיד עודד אותנו לקחת את הקיים ולמנף אותו לקדושה, והנגיעות הללו הופכות את המוצר שלנו לחדשני, עדכני, גדוש בשמחה ובאופטימיות.

“אנחנו מעודכנים בחידושים המקצועיים ומשתמשים בהם בכלים שלנו, והכול בדגש עצום על צניעות ועל קדושה.

“אני שמחה מאוד לראות נשים יוצאות מהמופע ומפזמות שיר המבוסס על שיחה של הרבי… יוצאות טעונות וגדושות במסר שמצדיק התוועדות שלמה”.

איך נשים מחוגים שונים מתחברות למסרים שאת משלבת במופעים ובסרטים?

“לרובן מדובר בחידושים שלא הכירו קודם לכן. ההגעה של הקהל הרב לאירועים שלנו משיבה על השאלה הזו”.

הנותן לעייפה כוח

ספרי לנו על המופע החדש שלך, ‘הנותן לעייפה כוח’.

“המופע ‘הנותן לעייפה כוח’ עוסק בכוחה של האישה. פעמים רבות אנו חשות עייפות, נטולות כוח. האומנם זה כך? ממה נובעת העייפות? מהו הפתרון לה? מה אסור לנו לשכוח, ומה יגרום לי לצמוח ולשמוח? המופע מצחיק, מהנה ומשופע במוזיקה, בתלבושות מרהיבות ובמולטימדיה מתקדמת”.

עם המטלות הרבות שיש לאישה – כמה כוח יכול ההומור לתת לה בכל יום ויום?

“על חשיבות ההומור והשמחה כבר נערכו מחקרים רבים והוכיחו עד כמה הם תורמים לבריאות הגוף והנפש. ההומור מביא לידי שמחה חיצונית, שאחר כך היא חודרת לפנימיות. הוא נותן הסתכלות אופטימית על אתגרי החיים, נכונות לקבל ביקורת ולתקן את הטעון תיקון. הוא נותן המון כוח, חיות ואנרגיה, שעוזרים לקום ליום חדש ויפה יותר, לתקופה טובה יותר”.

ספרי לנו על תגובות מיוחדות שקיבלת.

“ברוך השם, יש תגובות טובות מאוד. אני גרועה בתיעוד ובשימור זיכרונות על הכתב, אבל אספר לך סיפור טרי על אישה שהגיעה למופע ‘הנותן לעייפה כוח’ במוצאי שבת באחד השבועות האחרונים. היא אמרה לי שהחברות שלה דיברו על המופע וחשבו מתי לצפות בו: האם לפני פסח, או בחול המועד, אחרי כל עבודות הניקיון. ‘מה השאלה?!’ אמרה להן האישה – ‘ברור שעכשיו! חייבים לקבל כוחות בשביל שפסח ייכנס כמו שצריך. ברור שאני הולכת לפני פסח!’

“זה מספיק בשבילי. בסוף המופע נשים ניגשות ומותירות לנו שלל ברכות ותודות, שמחזירות אותנו וממריצות אותנו להפקה הבאה.

“אשתף בתגובה טרייה מהסרט ‘עלה קטן’, שעוסק בילדה בעלת לקות חברתית תקשורתית. אחרי הצפייה כתבה לי אחת הצופות, אימא לילדה שסובלת מהלקות שעסק בה הסרט, מכתב מרגש: ‘ישבתי בכיסא מצונפת ולא זזתי. הרגשתי שזה מה שעוברת בתי. כבר אבחנו אותה בחשד למספר לקויות OCD, אספרגר ועוד… והנה אני יושבת ורואה את בתי מול עיניי… הדמעות לא הפסיקו לרדת… לשמחתי גם צוות בית הספר צפה בסרט וגם הוא חשב כך. נערכה פגישה מקצועית, והוחלט בהנהלת בית הספר להקצות לבתי סייעת צמודה, בעלת הכשרה מקצועית, במהלך שעות היום’.

“והכול בזכות הסרט. אשרינו”.

מה מצחיק נשים?

אנחנו באים מפורים המתאפיין בצחוק ובשמחה. מהו הדבר שהכי מצחיק נשים?

“סיטואציות מחיי היום-יום, לראות את עצמן על הבמה – זה מה שמצחיק נשים. הן מזדהות עם הדמויות, רואות את עצמן על הבמה ומרשות לעצמן לפרגן לעצמן, ולצחוק על החולשות ועל החוזקות שלהן ושל החיים שלהן”.

איך את מתמודדת עם הלחץ של הפקת סרט ומופע בכל פעם מחדש, ואיך את מצליחה לשלב בין העבודה וחיי המשפחה?

“סרט ומופע אינם נבנים ביום אחד. יש לכל אחד מהם תהליך ארוך ומורכב לפני הלידה – החשיבה והמחשבה, הרעיונות והכתיבה, סיעור מוחות, התלבטויות והחלטות. הלחץ האמתי מתחיל בשלב ההפקה, אבל מכיוון שאני אוהבת את מה שאני עושה, וגם לא יכולה בלי לחץ… – זה מסתדר לי, והלחץ גורם לי בדרך כלל להגיע לתוצאה ולהניע את הצוותים…

“ברוך השם, משפחתי לוקחת חלק חשוב בעבודה. הם חלק בלתי נפרד מהמשרד, משלב סיעור המוחות ועד השלב הסופי. יש להם חלק חשוב מאוד מאוד בהצלחה ובתוצרים שהקהל מקבל. הם יד ימין שלי, כך שבשולחן, בסעודה, באירועים הפרטיים, הכול נסוב סביב העשייה. כולם שותפים מלאים וזה עוזר מאוד”.

איך את מצליחה לשמור על הגבול הדק שבין הומור לליצנות?

“בטבעי אני אדם מאופק, שקול, על גבול הרציני, כך שליצנות רחוקה ממני ואינני יכולה להכיל אפילו מעט ממנה.

“ההומור שלנו נובע ממקור גבוה של שמחה. כשהבסיס של המופע מתחיל ב’ליקוטי שיחות’, בעבודת תחקיר על חומרים עיוניים ובשאלה מה הרבי רוצה מאתנו, התוצאה באה באופן ישיר – מופע על טהרת השמחה האמתית והפנימית, מתוך מטרה להעביר מסרים עמוקים. לליצנות אין מקום של קיום”.

לסיום, בעמדנו בחודש השמח בשנה, מהו המסר שלך לקוראות ‘משפחה חסידית’?

“איחלנו לפני כמה ימים ‘פורים שמח’, ואחריו מגיע פסח, שבו אנחנו מאחלים ‘פסח כשר ושמח’… אני מאחלת באופן אישי, לכל אחת, שהשמחה תמיד תלווה אותה במסע החיים האישי שלה. שכל אחת תוכל לנהל את ביתה, לחנך את ילדיה ולמלא את הייעוד שלה בעולם בלב שמח!

“המופעים נותנים לנו בכל פעם להבין שלנו, הנשים, יש תפקיד חשוב ונעלה בהבאת השמחה האמתית לעולם, שמחת הגאולה!”

“ההומור שלנו נובע ממקור גבוה של שמחה. כשהבסיס של המופע מתחיל ב’ליקוטי שיחות’, בעבודת תחקיר על חומרים עיוניים ובשאלה מה הרבי רוצה מאתנו, התוצאה באה באופן ישיר – מופע על טהרת השמחה האמתית והפנימית”

37 תגובות

  • טובי 0556728263 -

    אין על טלי בעולם!!!!
    הסרטים והמופעים נותנים הרבה כוח!!
    יישר כוח

  • נעמה(בדוי) -

    אין טלי את אלופה!!!!
    אין סרט שלך שראיתי ולא יצאתי עם מסר ברור כשמש
    אחד החלומות שלי זה ללמוד אצלך בבית הספר לדרמה אבל חלומות לחוד ומעשים לחוד
    אני מאחלת לך המון המוני הצלחות וסיעתא דשמייא בכל אשר תפני ושבכל מה שתגעי יהפוך לזהב
    אני יותר ממחכה לסרט הבא שלך !

  • לוברבום -

    אני יודעת שהיא מאוד טובה אך איך אפשר להזמין ממנה סרטים להופעה תודה רבה

  • מרים -

    טלי, הסרטים וההופעות שלך הם לא בגדר הנורמה – יש לך משהו ייחודי מאוד לא סתם יושבים, צופים, נהנים והולכים זה הרבה מעבר לכך תמיד את מכניסה מסרים תובנות וכוחות מחודשים. המשיכי לעשות חיל ולשמח את כולנו כמו שרק את יודעת. תודה!!!

  • תמר -

    טלי הסרטים וההופעות שלך זה משהו עצום ולא רגיל!את נותנת כוחות להמשיך בשמחה ולא ליפול! תודה!!!אני מאוד אשמח לשמוע איפה לומדים את הריקוד של הרקדניות בהופעות! ואני רוצה להגשים את החלום שלי – לרקוד בהופעות שלך!
    אשמח לשמוע פרטים מדויקים לטלפון:0583252862

  • רבקה -

    תמר גם אני חולמת להיות רקדנית בהופעות של טלי אברהמי

  • אילה -

    טלי את פשוט אלופה וכל סרט שלך הוא פשוט מסר אחד גדול
    בהצלחה בהכל ותמשיכי להפיק סרטים טובים כמו שאת מפיקה ; ><

  • רידל -

    טלי למרות שבדרך כלל אני לא רואה סרטים כאלה יצא לי במקרה ולומר לך באמת באמת באמת אין כמוך בעולם ,ביוש רידל

  • אפרת -

    זה באמת חלום לרקוד ולהציג מול קהל(אני בחוג דרמה וריקוד…)

  • תמר רפופורט -

    ההיתי שמחה שישאלו את טלי מה ניא חושבת על כך שאנשים מחזיקים בגזל את סרטיה ואם אפשר חיזוק ממנה שלא לעשות זאת גם כי זה מאוד קשה כי גם חלק מהסרטים האלו טלי כלל לא מקרינה

  • תמר -

    אין על טלי אברהמי! פשוט יש רק אחת!!!!

  • שירה -

    טלי הסרטים שאת מפיקה באחת מווווששששללללללללללללמממממממממממיייייייייםםםםםםםםם
    יש את זה בהכל במסר בעלילה שהיא מרתקת

  • תמר שדה 0528213487, 0504109456 -

    רציתי לומר שבדרך כלל אני לא רואה כאלו הופעות אבל פעם במקרה יצא לי לראות הופעה של טלי אברהמי וזה פשוט שלמות
    היו לי המון חלומות להופיע ולרקוד אבל מאז החלום שלי הוא לרקוד אצל טלי אברהמי

  • הילה שוורצבנד -

    הילה שוורצבנד
    הסרטים של טלי הכי מושלמים שיש
    אין עליך!!!!

  • הילה -

    הילה שוורצבנד
    הסרטים של טלי הכי מושלמים שיש
    אין עליך!!!!!!!!!!

  • רבקי -

    רציתי להגיד שכל המופעים של טלי אברהמי הם הכייייייי מיוחדים גם הסרטים המסר שאת נותנת לכולם הכח של אישה וכל המסרים את פשוט נותנת כח להמשיך הלאה ולדעת שהכל מאיתו אני מאוד אשמח אם יהיה מופע בקרוב אחרי שהמצב הזה יסתיים אני מאוד אשמח למופע באולם כל המופעים של טלי אברהמי פשוט מחזק את כולן ונותן כח להמשיך
    מצדיעה לך

  • אפרת -

    שלום טלי!
    אשמח לקבל את פרטי החשבון ולעשות העברה, שמעתי את הרב אבוטבול השבוע ברדיו . ב”ה יעשה זאת

  • חדוה כהן -

    טלי אין כאלה סרטים בכול העולם פשות מדהים כל הכבוד לך
    באמת איך יש לך את הכוחות האלה
    בטוח שכול מי שרואה את הסרטים שלך
    נפתחים לו העיניים
    ישר כוח!

  • רבקי -

    רציתי להגיד שאיןןןןןןןןןןןןןןןןןןן על ההופעות של טלי אברהמי כמה כח יש באישה אחת באמת אייין עליה כמו שהיא כל הזמן אומרת זה שליחות אני באמת רואה בזה שליחות היא באמת מחזקתתתת את כולםםםםם הלוואי שהמצב יגמר ויהיה עוד מופע שלה אני כבר מחכה לזה הלוואי שכל משאלות ליבה יתגשמו לטובה
    אמן

  • רוחמה פורמן -

    רוחמה-ב’ בסיון תשפ”א 21:16
    טלי אברהמי היקרה! הסרטים שלך הם מספר 1…גם יש בהם מסר שאפשר לקחת אותם לחיים ,אני גם אוהבת את סרטייך כי השחקניות משחקות ממש טבעי ויפה,זה ממש נראה אמיתי,בקיצור את אלופה!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואין עליך בעולם אוהבת!!!!!!!!!!!!!!!!!אלפי תודות על כל ההופעות והסרטים שאת עושה זה משמח את כולן גם את השחקניות וגם הצופות,תודה ושוב תודה. (אני גרה בטבריה יש לך מושג אם יש חוג לאומניות הבמה,שחקנות ,מקצועי ואפילו תעודה בסוף, בסביבה ,לא רחוק לפחות שעה נסיעה, לגיל 12) שה’ יתן לך כוחות להמשך!! תודה אחת ועוד אלפי תודות בלי סוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אין עליך!!!!!!!!!!!!!!! (רוחמה-0504172364,בית-046532975,אימי היקרה-0548423253,אחותי בתיה היקרה-0556755682.

  • שרהלה דנון -

    טלי מהממת!!!!!!!!!!!
    נדירות ההפקות שלך, עוצמתיות מלאות הומור וכיף, מקצועיות!!!!!!!!!
    מחכות לעוד

  • שרה כהן -

    שלום טלי,
    בתקופת הקורונה ראינו את הסרט ‘עלה קטן’ כתוב עליו לכל אורך הסרט: לשימוש פנימי בלבד,
    האם עלינו לשלם?
    נהנינו מאד מאד מהסרט, התרגשנו עד דמעות וקיבלנו הרבה תובנות,
    כמה עולה לצפות בסרט ‘לשם שינוי’ באופן פרטי בבית?

  • חגית נזרי -

    אין על ההופעות והסרטים שלך !!!!!!!!!!!!

  • חנה דוידוב -

    שלום טלי
    רציתי לקבל פרטים מדויקים על תשלום לסרט לשם שינוי
    תודה רבה היה מהמםם

  • שרה -

    לטלי היקרה והצוות המקסים!!
    הייתי במופע “יוצאת לחופשי” ובכיתי מצחוק!!
    אבל יותר מזה, המסר.. מדהים וחזק!!!
    השחקניות ממש מקצועיות, יישר כח!!

  • רבקי -

    מי שלא שהייתה במופע יוצאת לחופשי פשוט הפסדיה את הזדמנות חייה אין על המופע הזה איןןןןןן על ההופעות של טלי באמת אין עליהם היא פשוט מדהימה מחדש את הרכב החיים שלא תמיד זוכרים אותם שהכל לטובה זה נותן כח להמשיך בחיים בצורה הכי טובה ותמיד צריך לזכור שיש אבא שהוא שומר עלינו יאללה הרבה הצלחה ומקווה שיהיה עוד מופע חדש מפתיע ואני אומרת שהמופעים שלה הם ממש מחזקים

  • פערי נוימן -

    טלי המדהימה!!!!!!!!!
    היינו השבוע בהופעה “יצאתי לחופשי” בבניני האומה והיה מדהים!!!!!!!!
    וממה ששמעתי מחברות שיש ביקוש אדיר לעוד מופע בירושלים
    כי כולם כל כך נהנו והמליצו לאחרות ואני אישית רוצה בשביל הבת שלי
    אז אם את יכולה להביא עוד מופע לירושלים כי כולם מחכות לפעם הבאה של ההופעה האלופה!!!!

  • נועה -

    טלי אלופה!
    בורא עולם זיכה אותך בכישורים מדהימים,
    יודעת שהכתבה הזו ישנה מאוד אבל הייתי חייבת…
    השבוע הייתי במופע שלך “לצאת לחופשי”- אין לך מושג כמה הצלחת לגעת בי,
    כמה בכל מילה שנאמרה הרגשתי כאילו רק אני יושבת בקהל והכינו את המופע בדיוק בשבילי,
    עברו כמה ימים, והמופע עדיין חקוק וחרוט בי, עדיין מנגנת לעצמי את המנגינה של השירים… “ממצרים של עצמך…” תודה ענקית,
    היית שליחה טובה של הבורא כדי לתת לי חיזוק וכח,
    תהיי משכורתך שלימה מעם ה’ ושתזכי עוד ועוד ובשמחות

  • מרים -

    טלי המהממת!!!! אין על הסרטים שלך בעולם!! הייתי במופע שלך יוצאת לחופשי
    ואני לא מפסיקה לדבר עליו!! מושללללללם מחכה להופעה הבאה
    0548517763
    אין כמוווווווווך בעולם
    (החלום שלי להופיע אצלך!!!)

  • רחלי-שחקנית -

    היי טלי,

    ההפקות שלך ברמה יוצאת דופן ונכרת בהם השקעה מרובה -את והצות זה שילוב מנצח!

    ב”ה הקדוש ברוך הוא זיכה אותך בכישורים מדהימים ואת מנצלת אותם לטובה!
    נוגעת לכל אחת מאיתנו בעצם,

    ואני רוצה לשתף אתכן ,בנות שבתור שחקנית שמכירה היטב את עולם המשחק יודעת כמה מאמץ ומאשבים זה דורש הפקה וטלי מצליחה להביא את הכל בצורה הטובה ביותר

    בהצלחה בהמשך…
    ושתמשיכי להצליח להשריש בנו מסר עמוק וחרוט כמו שרק את יודעת
    😁😁

  • רבקה בראור -

    100מםםם!!!!!!!

  • אסתי -

    אין על טלי😘
    מלכים להפקה החדשה
    מתי היא תהיה?????🤔🤔🤔

  • אסתי -

    נהנית מאד

  • רייזי -

    טלי את אלופה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
    המופע יוצאת לחופשי כל כך שיחרר אותי פשוט נהנהתי היה מוווושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    \הסרט לשם שינוי כל כך שינה לי את החיים איך להסתכל על התעויות שעושים במשקפיים ורודות
    אלופה אין עליך

  • נחמה ברקוביץ -

    שלום טלי,
    בזמן האחרון נחשפתי לסרטים המדהימים שלך,
    ביתי חלתה ומאושפזת הרבה, והדבר שהכי משמח אותה ונותן לה כוח זה לראות ביחד איתי את הסרטים שלך, גם אני נהנית מאוד, רק העובדה שאני לא יודעת האם לשלם לך ואיך, מעיבה על ההנאה המשותפת.
    אציין שבשל חילופי המתנדבות שיושבות לידה בבית החולים, ובשל העובדה שילדתי תינוק ב”ה בתקופה זו, אין לי ידיעה איך הגיעו הסרטים למחשב שלה והאם זה באישורך.
    אודה מאוד על תשובתך

  • תמר כהן -

    אין על טלי בעולם! מחכות למופע או סרט חדש……..
    כל פעם שיש אני דוחה את כל הדברים ורצה למופע שנותן המון כח
    השירים של ההופעות דולקים אצלי בבית שאני עסוקה בעבודות הבית
    תודה על הכל!!!
    תמר מקרית גת……….

  • תהילה -

    טלי
    אין על ההופעות שלך!!!
    תודה רבה.

כתבי תגובה

כתובת המייל שלך לא תפורסם ולא תועבר לצד ג׳.